Na druhém místě skončil Tim Cook z Applu s růstem hodnoty značky o 16,7 miliardy USD. Do první pětice se ještě dostali šéfové firem Amazon, Shell a Agricultural Bank of China.
První dvě pozice nejúspěšnějších ředitelů patří firmám z technologického odvětví. Stejně je tomu i v žebříčku nejméně úspěšných ředitelů, kde první pozici obsadila Meg Whitmanová z Hewlett-Packard s poklesem hodnoty značky HP o 5,6 miliardy USD. Za ní skončil ředitel americké počítačové firmy Dell Michael Dell.
Podle společnosti Brand Finance zůstal nejhodnotnější značkou Apple s hodnotou přes 87 miliard USD. Do první desítky se kromě Samsungu dostaly pouze značky z USA. Nejvýše hodnocenou evropskou značkou je Shell na 12. pozici, který si polepšil z loňské 19. příčky. Za ním je hned Vodafone, který byl loni v první desítce.
Značka Coca-Cola, která se již několik let umísťuje na první příčce obdobného žebříčku sestavovaného firmou Interbrand, se v žebříčku Brand Finance umístila až na 9. pozici. Její hodnota sice rostla, firma si však o jedno místo pohoršila.
Brand Finance při tvorbě svého žebříčku vychází ze specifických finančních údajů a údajů o příjmech.
Nejúspěšnější tvůrci značky: Pořadí Jméno Značka Hodnota v mld. USD Změna hodnoty v mld. USD Pořadí v žebříčku Brand Finance 2013 Pořadí v žebříčku Brand Finance 2012 1. Kwon O-hjon Samsung 58,7 +20,5 2. 6. 2. Tim Cook Apple 87,3 +16,7 1. 1. 3. Jeff Bezos Amazon 36,7 +8,1 8. 10. 4. Peter Vozer Shell 29,7 +7,7 12. 19. 5. Ťiang Čchao-liang Agricultural Bank of China 15,9 +6 56. 84.
Zdroj: ITV, Brand Finance
Nejméně úspěšní tvůrci značky: Pořadí Jméno Značka Hodnota v mld. USD Změna hodnoty v mld. USD Pořadí v žebříčku Brand Finance 2013 Pořadí v žebříčku Brand Finance 2012 1. Meg Whitmanová HP 16,1 -5,6 54. 21. 2. Michael Dell Dell 6,2 -5,4 169. 72. 3. Stuart Gulliver HSBC 22,8 -4,7 22. 13. 4. Mark Parker Nike 14,9 -3,7 60. 30. 5. César Alierta Movistar 11,1 -3,2 84. 56.
Zdroj: ITV, Brand Finance