"Zvyšující se poptávka po vízech, pojištění a zprostředkování ubytování je pro nás významná. Rabat na prodeji klasických letenek je totiž v řádu jednotek procent, kdežto z prodeje cestovních služeb máme daleko zajímavější zisky," uvedl Trejbal.
Kromě zajišťování víz se na výnosech Letušky ve velké míře podílí zprostředkování ubytovacích služeb (25procentní podíl), studijní pobyty (13 procent), pojištění (12 procent) a prodej letenek na charterové lety (deset procent).
Letuška na Českém trhu působí od počátku devadesátých let. Podle výše tržeb zaujímá druhou pozici na pomyslném žebříčku portálů zabývajících se prodejem leteckých dokladů. Tomu dlouhodobě vévodí společnosti Student Agency a Orbix patřící brněnskému podnikateli Radimu Jančurovi.
V Česku prodává letenky přibližně 149 agentur. Tito prodejci podle odhadů odborníků představují zhruba tři čtvrtiny celkového trhu. Část leteckých dokladů prodávají letecké společnosti přímo.