"Využití nových příležitostí na tradičním trhu a posilování pozice v segmentu beermixů byly hlavními motory našeho loňského úspěchu. Díky tomu jsme na stagnujícím trhu zopakovali dobrý výsledek z roku 2011 a v loňském roce jsme opět vykázali růst prodejů," uvedl ředitel společnosti Zbyněk Kovář.
Také v zahraničí se Staropramenu prodalo více. Nárůst licenční výroby a exportu firmy činí více než jedno procento. Největší část exportu směřovala na Ukrajinu a do Ruska. Firma vyvážela také na Slovensko, do Velké Británie, Švédska, Německa, Chorvatska, Srbska a Bulharska. Nově pivovar z pražského Smíchova exportoval pivo do Argentiny a Moldavska. Staropramen nyní vyváží do více než 35 zemí světa.
Společnost loni výrazně zvýšila prodej takzvaných radlerů, které vznikají smícháním piva s limonádou, a v této oblasti si udržela vedoucí postavení s 50procentním podílem na trhu. Firma uvedla, že jí k tomu výrazně pomohla příchuť Cool Grep.