Předloni se podle Kováře v Česku prodalo 109.000 hektolitrů nápoje, který bývá podle vzoru německy mluvících zemí také v Česku označován jako radler. Z produkce smíchovského pivovaru tehdy pocházelo 107.000 hl. Loni tuzemský prodej pivních mixů vzrostl o 325 procent na 462.000 hektolitrů, z toho z produkce Pivovarů Staropramen pocházela polovina.
Podíl pivních limonád na celkovém prodeji baleného piva se podle kvalifikovaného odhadu loni dostal na pět procent a předstihl z tohoto pohledu nealkoholické pivo. To se přitom prodává již roky. Na rozdíl od výčepního piva nebo ležáků se pivní mixy prodávají hlavně v plechovkách, ve skleněných vratných láhvích 30 procent, v plastových PET láhvích pětina, ze sudu stáčené je zhruba jen jedno procento prodeje.
Loni pivovary Staropramen rozšířily svou nabídku také o grepovou variantu nápoje Cool Grep. V půlce letošního března podle manažerky značky Staropramen Evy Prajsové uvedou na trh pivní mix s příchutí hořkého pomeranče. V polovině dubna rozšíří nabídku o další, zatím nespecifikovanou příchuť.