Cílovými stanicemi budou závody ArcelorMittalu v Ostravě a polských městech Krakov a Donbrowa Górnicza. Mezi Bosnou a střední Evropou se bude průběžně pohybovat šest vlaků. AWT zajišťuje přepravu po celé trase z Bosny přes Chorvatsko, Maďarsko, Slovensko, Česko i Polsko, včetně technického zázemí.
Jonák uvedl, že ruda se těží v závodě Omarska, který spadá pod bosenský ArcelorMittal Prijedor. Skupina ArcelorMittal využije celé více než dva miliony tun rudy, které se tam ročně vytěží. S přepravou do střední Evropy se podle Jonáka začalo až v březnu, protože vzhledem k vlhkosti materiálu bylo nutné počkat na vhodné klimatické podmínky.
Ve vozovém parku skupiny AWT je více než 160 lokomotiv a 5500 vozů. V Česku vlastní terminál kombinované dopravy v Paskově u Ostravy, provozuje více než 60 železničních vleček a vlastní přes 400 kilometrů vlastních tratí. Zaměstnává přes 2000 lidí a její tržby se blíží deseti miliardám korun.