Programová skladba TV Metropol podle MF zůstane zachována a bude se nadále zaměřovat na zpravodajství, publicistiku a dokumentární pořady. Nové pořady chce vydavatelství podpořit kompletní marketingovou kampaní a speciální promoakcí. Signál Televize Metropol pokrývá celou Prahu a 65 procent Středočeského kraje, což představuje zhruba 2,2 milionu obyvatel ČR.
MF se kromě vydávání knih a časopisů soustředí také na online a mobilní tituly se zaměřením na zpravodajství, odborný segment i life-style. "Pracujeme s těmi nejlepšími odborníky v řadě segmentů. To samo o sobě dává velmi dobrý základ k dalšímu rozvoji televizní stanice," řekl generální ředitel vydavatelství David Hurta.
MF je tak dalším vydavatelstvím, které má ve svém portfoliu televizní stanici. Konkurenční mediální skupina Mafra vydávající MF Dnes či Lidové noviny vlastní hudební Televizi Óčko. Společnost Empresa Media, která vydává časopisy Instinkt či Týden, pak loni v září koupila TV Barrandov.