Fio banka má aktuálně již více než 250 tisíc klientů. Rapidní růst její klientské základny souvisí nejen s kvalitní nabídkou produktů, ale i se stálým rozvojem služeb - za poslední dobu lze uvést například zahájení vydávání moderních bezkontaktních karet zdarma nebo zpřístupnění zcela nové aplikace pro investování s chytrým telefonem. Oblibu Fio banky potvrzují i tři nové přírůstky do seznamu ocenění, které banka v nedávné době získala – titul Nejvstřícnější banka roku 2012 a Nejlepší banka i Nejlepší obchodník s cennými papíry v anketě Zlatý Měšec 2013.
"Počet našich klientů se zvyšuje stále rychleji s tím, jak roste známost Fio banky. Lidé, kteří k nám přicházejí, nejvíce oceňují úsporu na bankovních poplatcích, kterou jim naše produkty přinášejí, a to při vysoké kvalitě poskytovaných služeb. Často přitom dají na doporučení svého známého z řad současných spokojených klientů,“ říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.