Vyřizování hovorů pro evropské zákazníky Korean Air zajišťuje bývalá dceřiná společnost Českých aerolinií - ČSA Services. Ta se kromě poskytování služeb call centra zabývá rovněž personalistikou a školením zaměstnanců.
Pražské call centrum zajišťuje se zákazníky Korean Air komunikaci ve francouzštině, italštině, španělštině, němčině a samozřejmě anglicky, uvedl Dvořák s tím, že ČSA Services s touto službou pro korejské aerolinie už začaly. Přesunutí call centra do ČR nebude znamenat stěhování jeho nynějších zaměstnanců do Prahy, ale právě naopak posílení zaměstnanosti v Česku. Počet pracovníků korejského call centra ale Dvořák nesdělil.
Vláda ve středu schválila nabídku korejských aerolinií na koupi části ČSA za 68 milionů korun. Smlouva má být uzavřena v první polovině dubna.
ČSA Services jsou dceřinou společností Českého Aeroholdingu, která zajišťuje služby call centra zejména zákazníkům Českých aerolinií. Část kapacity ale nabízí k využití i dalším společnostem i mimo oblast letectví. V roce 2011 hospodařila se ziskem 2,5 milionu korun.
Korejské aerolinie v roce 2011 svými 146 letouny přepravily přes 23 milionů cestujících. Denně vypraví kolem 415 letů do 124 měst ve 43 zemích světa. Zaměstnávají 21.000 lidí.