Škoda loni prodala rekordních 939.200 aut, meziročně tak zvýšila prodej o 6,8 procenta. Dodávky zákazníkům se v roce 2012 zvýšily na všech trzích s výjimkou západní Evropy. Výroba automobilky loni stoupla o 4,6 procenta na 943.000 vozů. Společnosti se v roce 2012 podařilo snížit výrobní náklady, náklady na marketing však rostly. Podíl provozního zisku na tržbách se snížil na 6,8 procenta ze 7,2 procenta v předchozím roce.
Nejprodávanějším modelem značky je Octavia, která loni zvýšila odbyt o šest procent na 409.600 aut. Největší nárůst byl u modelu Yeti, bylo to 24,3 procenta na 87.400 aut. Nového modelu Rapid se vloni prodalo 24.700 kusů, malého vozu Citigo 30.000. Naopak pokles o 9,9 procenta zaznamenala Fabia a o 6,5 procenta Superb.
jsa dr