Prodejní plocha se zvýšila na 81.000 metrů čtverečních, parkovacích míst centrum nabídne 3200.
Unibail-Rodamco slibuje zákazníkům začátek nové éry nakupování. Nákupní park kromě obchodů nabídne dětské herní plochy s interaktivní podlahou, relaxační zóny vybavené časopisy či obrazovkami. Mezi speciálně koncipované prostory centra patří místnost pro kojící ženy, šatna s možností dobití telefonu či sprchy pro zákazníky.
"Použili jsme nejnovější materiály i technologie v souladu s naší politikou udržitelného rozvoje a co nejnižšího dopadu na životní prostředí. Zákazníkům přinášíme centrum zcela nové generace, jehož koncept vyniká unikátním a zároveň ekologickým designem," uvedl výkonný ředitel Unibail-Rodamco pro střední Evropu Arnaud Burlin. Projekt byl koncipován architekty britské společnosti Benoy.
Patnáct značek se představí v české premiéře, dalších více než 20 obchodů se poprvé zákazníkům ukáže v novém kabátě. Mezi novými značkami jsou prodejce sportu Decathlon, portugalská móda pro nejmenší RINDO SQUID KIDS, prodejce hraček SMYK nebo mexická restaurace Rancheros. Návštěvníci se kromě obchodů mohou těšit na zábavní a relaxační zóny nebo interaktivní herní plochy pro děti.
Britský oděvní řetězec Marks & Spencer v centru otevře největší prodejnu v Česku a druhou největší v Evropě. "Je to nejpokrokovější a nejmodernější prodejna řetězce, pokud jde o vzhled, mimo Velkou Británii," uvedl ředitel M&S pro střední a východní Evropu Jonathan Smith.
CČM se poprvé otevřeno návštěvníkům v roce 1997, jako vůbec první nákupní centrum v České republice.
Společnost Unibail-Rodamco SE, která vznikla v roce 1968, je největší evropská akciová společnost investující do komerčních nemovitostí. Působí ve 12 zemích Evropské unie a hodnota portfolia skupiny k 31. prosinci 2012 byla oceněna na 29,3 miliardy eur. Skupina je investorem, developerem a zároveň i provozovatelem svých aktiv.