Podle ní Unilever získá spotřebitelské značky prostřednictvím akvizice stoprocentního podílu ve firmě HomeBrands, dceřiné společnosti Bochemie. Obchod se nedotýká činnosti Bochemie v oblasti speciálních chemikálií.
"Na transakci pohlížíme jako na uznání dlouhodobě úspěšné práce zaměstnanců Bochemie v oblasti budování silných regionálních značek. Jsme přesvědčeni, že Unilever bude na těchto úspěších stavět a dál posilovat značky, které od nás kupuje," uvedl generální ředitel Bochemie Miloslav Vodička a doplnil, že Bochemie se nyní zaměří na rozvoj podnikání v oblasti chemických specialit.
Janebová dodala, že veškeré značky převáděné pod společnost Unilever budou i nadále dostupné na českém a slovenském trhu.
Bochemie Group se zaměřuje na vývoj a výrobu prostředků péče o domácnost, dezinfekčních, stavebních a akumulátorových hmot. Působí se střední Evropě, Rusku a Číně. Britsko-nizozemská společnost Unilever vyrábí potraviny a výrobky pro osobní péči a domácnosti.
ktp rot