Volkswagen v březnu zaznamenal pokles prodeje vlajkové značky VW

09.04.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Berlín 9. dubna (ČTK) - Německý automobilový koncern Volkswagen v prvním čtvrtletí zvýšil prodej své vlajkové značky VW meziročně o pět procent na 1,43 milionu vozů. V samotném březnu však prodej klesl téměř o procento na 532.400 vozů kvůli slabé poptávce v západní Evropě a Latinské Americe. Oznámila to dnes firma.

"Situace na trzích je podle očekávání obtížnější," uvedl šéf prodeje a marketingu VW Christian Klingler. V Evropě se prodej v prvním čtvrtletí propadl o desetinu, zatímco v Číně stoupl téměř o čtvrtinu.

Volkswagen, jehož součástí je Škoda Auto, je největší automobilkou v Evropě. Do roku 2018 se hodlá stát největším výrobcem automobilů na světě. Součástí koncernu jsou rovněž značky Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini či Seat. Loni firma převzala také výrobce sportovních vozů Porsche.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK