Za Škodou, která vykazuje nižší odbyt především kvůli náběhu výroby třetí generace klíčového modelu Octavia, se v prodejním žebříčku umístil Volkswagen s růstem o téměř šest procent na 3864 vozů a třetí skončila Hyundai s poklesem o osm procent na 3581 prodaných aut. Následují Ford, Peugeot a Citroen.
Důvodem poklesu je podle Jana Malého z poradenské firmy PwC především nízká ochota domácností utrácet. "Domácnosti se obávají poklesu svých příjmů, důvodem jsou negativní informace o vývoji ekonomiky," uvedl. Firmy pak v současnosti omezují své investice.
Zhruba 62 procent aut koupily firmy, nicméně podíl soukromých zákazníků se stále zvyšuje. Z lednových 29 procent na 34 procent v březnu. Nejprodávanější byla nižší střední třída s podílem 22,5 procenta, následují malé vozy s 20,5 procenta a střední s 16 procenty.
Registrace lehkých užitkových aut se snížily o čtvrtinu na 2109 aut. Prodej nákladních aut se naopak zvýšil o sedm procent na 1672 vozidel. Registrace autobusů se zvýšily o 14 procent na 201 vozidel.