Čistý zisk Coca-Coly za první tři měsíce roku k 29. březnu činil 39 centů na akcii. Loni ve stejném období to bylo 45 centů na akcii, celkem tedy 2,05 miliardy dolarů. Bez započtení jednorázových položek jako náklady na restrukturalizaci ale čistý zisk na akcii činil 46 centů. To je lepší výsledek, než předpokládali analytici, kteří počítali s 45 centy na akcii.
Tržby v prvním čtvrtletí letošního roku meziročně klesly o jedno procento na 11,04 miliardy dolarů. Společnost se v USA potýká s poklesem spotřeby nealkoholických nápojů. Rostou i náklady na suroviny, zatímco trhy v Evropě a některé trhy v Asii sužovala ekonomická nejistota.
Společnost zároveň informovala o dohodě s pěti nezávislými americkými stáčírnami, které by napříště mohly pomoci zajišťovat distribuci nápojů do obchodních domů a dalším obchodníků v USA. Pro společnost by to znamenalo nižší náklady na režii.
Coca-Cola vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.