Yahoo se nyní potýká s poklesem příjmů z internetové reklamy. Ty se propadly o 11 procent na 402 milionů dolarů. Údaje podle agentury AP naznačují, že Yahoo na trhu s reklamou čím dál více zaostává za konkurenty Google a Facebook. Akcie společnosti Yahoo po zveřejnění výsledků oslabily o více než čtyři procenta.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let minulého století to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dostihla konkurence. Analytici tvrdí, že společnost v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy. Zatímco před pár lety byl pro Yahoo konkurentem především internetový vyhledávač Google, dnes už je to i internetová sociální síť Facebook.
Nová generální ředitelka Marissa Mayerová se nyní snaží zastavit pokles tržeb a vrátit firmě Yahoo její dřívější slávu. Upozornila však, že ozdravení Yahoo bude představovat dlouhodobý proces.