Čistý zisk za leden až březen Heinekenu vzrostl o 36,7 procenta na 227 milionů eur (asi 5,9 miliardy Kč). Heineken je třetím největším pivovarem na světě, pivo vaří i v České republice.
Tržby se v prvním čtvrtletí zvýšily o 8,1 procenta na 4,15 miliardy eur asi 107,5 miliardy Kč). K růstu ale přispěly jen akvizice, zvláště firmy Asia Pacific Breweries, která je výrobcem piva Tiger. Bez zahrnutí akvizic tržby klesly o 2,7 procenta.
Objem prodeje piva se snížil rovněž o 2,7 procenta. Prodej byl nižší ve všech regionech, vyjma Asie. V západní Evropě prodej piva klesl o 8,7 procenta.
První čtvrtletí bývá pro Heineken obvykle nejméně významné, většinu piva totiž firma prodá v létě. Loni se první čtvrtletí na celkovém objemu prodeje podle agentury Reuters podílelo 21 procenty a podíl na zisku byl ještě nižší.
Mezi značky firmy patří kromě Heinekenu, který je nejprodávanějším pivem v Evropě, také Sol, Tiger či Strongbow. Firma působí i v České republice, kde jí patří pivovary Krušovice, Velké Březno a Starobrno. V současnosti je Heineken ČR třetím nejsilnějším hráčem na domácím trhu s pivem, v exportu se řadí mezi nejdůležitější vývozce piva.