Čistý zisk se v meziročním srovnání snížil na 2,1 bilionu wonů (asi 37 miliard Kč), což bylo mírně nad odhadem analytiků. Ti podle ankety agentury Thomson Reuters očekávali v průměru výsledek dva biliony wonů. Provozní zisk dosáhl 1,9 bilionu wonů a tržby 21,4 bilionu wonů. Ziskovost ve formě provozní marže tak klesla na 8,7 procenta z 10,4 procenta o rok dříve.
Hyundai v minulých letech globální ekonomické recese díky levným a stále kvalitnějším vozům překonával konkurenty jako Toyota nebo General Motors. Teď ale jeho vývoz trpí růstem jihokorejského wonu v kombinaci s propadem japonského jenu. Firma má navíc chronické potíže s odbory na svých domácích továrnách, které stále vyrábějí přes 40 procent jeho produkce.
Odbory v březnu a dubnu organizovaly přerušován práce o víkendových směnách. Kvůli tomu Hyundai přišla o produkci v hodnotě 850 milionů dolarů (16,9 miliardy Kč)
V tomto čtvrtletí může zisk Hyundai dál klesnout kvůli nákladům spojeným s rozsáhlou svolávací akcí. Hyundai a jeho sesterská automobilka Kia svolaly počátkem dubna ve Spojených státech téměř 1,9 milionu vozů k opravě problémů souvisejících s airbagy a brzdovými světly.
Hyundai v listopadu 2008 zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Kia spustila v prosinci 2007 sériovou výrobu osobních vozů u Žiliny na Slovensku. Dohromady jsou obě firmy pátým největším výrobcem automobilů na světě.