"I přes obecně složité ekonomické prostředí se nám podařilo pokračovat v růstu z předchozích let a dále zvýšit obrat ve všech segmentech. Nejvíce jsme sázeli na atributy jako je kvalita a užitková hodnota našich výrobků. Kromě toho naše výrobky přispívají například i ke snižování nákladů na provoz domácností," sdělila k výsledkům Henkelu generální ředitelka společnosti Jaroslava Haid-Járková.
Nejvýraznější nárůst tržeb vykázala divize pracích a čisticích prostředků Henkelu, která meziročně zvýšila tržby o 3,6 procenta. Zároveň zvýšila svůj tržní podíl o 1,5 procenta. V kosmetice Henkel zvýšil tržby o 0,4 procenta, v oboru lepidel a technologií o 0,6 procenta.
Henkel v Česku působí od roku 1991. Na českém trhu prodává produkty přibližně 50 značek a zaměstnává 250 lidí. Celosvětově pro Henkel pracuje kolem 47.000 zaměstnanců. Skupina vyrábí mimo jiné prací a čisticí prostředky, kosmetiku a lepidla. K jejím značkám patří například prací prášky Persil, produkty vlasové péče Schwarzkopf či lepidla Loctite.