"Oni vložili svoji značku a my do toho vkládáme kapitál, abychom byli schopni být do roka jedničkou v Praze," uvedl Jančura. Slibuje tisíc nových vozů. Taxislužba je po autobusech a vlacích třetí segment veřejné dopravy, do kterého se Jančura se svou Student Agency pouští. Podle něj má pražská taxislužba velice špatné jméno, což má nová společnost pomoci změnit.
S Tick Tack Taxi a s ní spojenou mateřskou firmou Kurýr Taxi firma Student Agency dlouhodobě spolupracuje. Od předloňského září, kdy mezi Prahou a Ostravou začaly jezdit žluté vlaky RegioJet, nabízí rozvoz jejich cestujících po Praze přímo od hlavního nádraží a od zastávek autobusů Student Agency.
Tick Tack má v současnosti podle spolumajitele Kurýr Taxi Pavla Nytry zhruba čtyři desítky nových Audi A6. V takto malém množství není možné plnit dojezdové časy do pěti až deseti minut, dodal Jančura. O kolik aut se vozidlový park společnosti rozšíří, bude podle něj záviset na poptávce. Pro splnění ambiciózního plánu stát se jedničkou na pražském trhu, by měl celkový součet dosáhnout zmíněné tisícovky.
Podle Jančury by taxíky v průměru neměly být starší než jeden rok. Kromě Audi A6 společnost plánuje pořídit další typ vozidel, kterými budou BMW GT. Zkušební provoz nové taxislužby by podle Jančury měl být spuštěn 15.července a plný provoz po skončení letních prázdnin.
I s těmito podmínkami bude muset společnost dodržovat maximální ceny 28 korun na kilometr jízdy a nástupní sazbu 40 korun, které jsou dány vyhláškou. Výsledná cena bude nakonec nižší, slíbil cestujícím majitel žlutých vlaků a autobusů. Maximální ceny přepravy účtuje v současnosti Tic Tac podle ceníku zveřejněného na internetových stránkách v rámci standardního tarifu.