Na výsledcích společnosti se projevila zejména nižší nabídka ojetých vozů související s útlumem prodejů nových automobilů. Společnosti tím vzrostly náklady na výkup vozidel, více peněz musela investovat do marketingu a personálních nákladů. Největší meziroční schodek ve výdajích (+ 23 procent) společnost zaznamenala u marketingu a o 12 procent vzrostly náklady na mzdy. Mzdové náklady tak tvořily 55 procent celkových provozních nákladů.
Kromě výše uvedených faktorů ovlivnily hospodářské výsledky kurzové ztráty ve výši 800.000 eur (20,5 milionu Kč), uvedla společnost s tím, že hrubá zisková marže se v prvním čtvrtletí snížila o sedm desetin procentního bodu na 26,9 procenta proti hodnotě z roku 2012. Ztížené podmínky na trhu s ojetými auty budou podle odhadů AAA Auto trvat do prvního kvartálu příštího roku.
Skupina autobazarů AAA Auto loni více než zdvojnásobila konsolidovaný čistý zisk na 22,3 milionu eur (asi 575 milionů korun). Tržby stouply o 22 procent na 335,9 milionu eur (téměř 8,7 miliardy Kč). AAA Auto provozuje 30 poboček ve třech zemích. Majoritním vlastníkem je zakladatel Anthony Denny.