S mírným růstem počítá Bain i v dalších letech. Růst tržeb však bude mnohem pomalejší než v uplynulých třech letech, kdy byl procentní nárůst vždy dvouciferný. Do poloviny dekády mají tržby vystoupit až na zhruba 250 miliard eur (asi 6,5 bilionu Kč).
Slabý růst očekává Bain v letošním roce zvláště v Evropě, kde mají tržby při konstantních směnných kurzech stoupnout nejvýše o dvě procenta. Loni jejich růst činil tři procenta. Podíl na tom mají i čínští turisté, kteří v Evropě utrácejí méně peněz. Snižuje se totiž cenový rozdíl mezi zbožím v Číně a v zahraničí. Číňané také cestují do nových destinací, například do Austrálie. Evropané za luxus moc neutrácejí kvůli dluhové krizi a úsporným opatřením, zvláště v jižních zemích.
V oblasti Asie a Tichomoří bez zahrnutí Číny se mají tržby za luxusní zboží zvýšit o sedm až devět procent; loni vzrostly o deset procent. V Číně se očekává nárůst tržeb o šest až osm procent. Společnost Bain však podle agentury Reuters upozornila, že v Číně prudce klesla poptávka po hodinkách, které tam byly hlavním tahounem růstu tržeb z prodeje luxusního zboží.
Růst tržeb očekává Bain i ve Spojených státech, a to díky rostoucí spotřebitelské důvěře a novým obchodům. Silná poptávka by měla zůstat i v Brazílii, díky novým krokům na podporu hospodářského růstu se s oživením počítá i v Japonsku.
Studie pokrývá výdaje za luxusní konfekční oblečení, parfémy a kosmetiku. Dále také za hodinky, šperky a módní doplňky, jako jsou pásky, kravaty a obuv.