Podle nového průzkumu, který pro Českou asociaci pojišťoven vypracovala agentura STEM/MARK, zaznamenala ČSOB Pojišťovna mezi roky 2001 a 2004 nárůst spontánní znalosti o 14 procentních bodů, což bylo nejvíce z domácích pojišťoven. Nejvyššího nárůstu – o 23 procentních bodů na 60 % – dosáhla ČSOB Pojišťovna i u navozené znalosti, tedy takové, kdy si dotazovaní mohli vybírat pojišťovny, které znají, z předloženého seznamu.
„Tyto výsledky nás velmi těší, protože prokazují, že zájem veřejnosti o naše služby se zvyšuje,“ řekl ředitel marketingu ČSOB Pojišťovny Petr Kleiner. „Jsme si ovšem vědomi toho, že rychlý nárůst znalosti souvisí i s tím, že ČSOB Pojišťovna působí na trhu pod tímto jménem jen relativně krátkou dobu,“ dodal.
Exkluzivní průzkum pro Českou asociaci pojišťoven vypracovala agentura STEM/MARK na vzorku 1007 respondentů z celé ČR, vlastní dotazování proběhlo na přelomu dubna a května 2004. Každý respondent byl schopen spontánně vyjmenovat v průměru 4 názvy pojišťoven. Z nabídnutého seznamu pak každý respondent dokázal vybrat průměrně devět pojišťoven, které zná.
ČSOB Pojišťovna je univerzální pojišťovna, která nabízí široké spektrum životních i neživotních pojištění občanům, malým a středním podnikatelům i největším korporacím. Na konci roku 2003 byla, měřeno předepsaným pojistným, pátou největší pojišťovnou na domácím trhu.
Zdroj: Tisková zpráva ČSOB Pojišťovny