T-Mobile ukončí svůj věrnostní program pro firemní klienty

28.05.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 28. května (ČTK) - T-Mobile na konci roku ukončí svůj věrnostní program pro firemní zákazníky T-Mobile Bonus. Program založený na sbírání bodů je prý zastaralý a již nevyhovuje aktuálním požadavkům. Zhruba dvě pětiny klientů z řad velkých firem jej nepoužívají. Operátor to oznámil v tiskové zprávě.

"Zájem o T-Mobile Bonus se každoročně snižuje a klienti si cení mnohem více okamžitých výhod, které jim operátor poskytuje," uvedla mluvčí Martina Kemrová.

Útlum T-Mobile Bonus firma naplánovala v několika postupných krocích. Registrace do programu i načítání věrnostních bodů budou ukončeny k půlnoci 30. června. Následujících šest měsíců budou moci firmy body využít. K 1. lednu pak operátor účty deaktivuje a program ukončí.

Všichni, kterých se uzavření Bonus programu týká, budou průběžně informováni standardními kanály. Kontaktovat klienty budou samotní obchodníci, dále zákazníci dostanou dopis, SMS, informace se objeví i ve vyúčtování služeb a také na webových stránkách.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK