Firma v Česku rostla i přes to, že se loni rozhodla ukončit prodej osobních laserových tiskáren. "Postupné opuštění segmentu domácností se na našem hospodaření negativně neodrazilo. Výnosy z prodeje tiskáren byly minimální a nekompenzoval je ani následný prodej spotřebního materiálu a dalších služeb," uvedl generální ředitel Tomáš Bednář.
Podle Bednáře na trhu roste poptávka po komplexních řešeních, která přinášejí úspory. Na výsledky měly největší vliv velké zakázky u České spořitelny, ČSA nebo GE Money Bank.
Konica se loni zaměřila na přímý prodej, rozdělila ČR do tří oblastí, a rozšířila tak nabídku v regionech. Obrat z přímého prodeje se zvýšil o 40 procent na 638 milionů korun. Naopak v oblasti nepřímého prodeje firma zaznamenala pokles o osm procent na 414 milionů Kč.
Konica Minolta má v Česku zastoupení od roku 1990. Centrála je v Brně a zastoupení obchodu v Praze. Zaměstnává přes 300 lidí. V současnosti v Česku jedná o akvizici lokální IT firmy. Její jméno zástupci společnosti nezveřejnili.