Belo provozuje dvacítku televizních stanic, vesměs na jihu a západě USA, devět z nich působí na největších trzích televizního vysílání ve Spojených státech. Vysílací segment firmy Gannett po převzetí Bela dosáhne k téměř třetině amerických domácností, sdělila dnes firma.
Gannett vlastní zejména list USA Today, který je jedním z největších deníků v Americe. Firma expanduje na poli televizního a rozhlasového vysílání v situaci, kdy má denní tisk kvůli tlaku internetu stále větší potíže s odbytem a reklamními příjmy a kdy řada titulů končí.
Gannett ocenil svou nabídkou cenu akcií firmy Belo na 13,75 dolaru, což je 28 procent nad středeční závěrečnou cenou na burze. Gannett navíc převezme dluh firmy v objemu 715 milionů dolarů.
Segment vysílání se po akvizici bude na provozním zisku Gannettu podílet více než polovinou. Vysílání a digitální segment budou dohromady tvořit téměř dvě třetiny zisku společnosti.
Akcie společnosti Gannett po zprávě vzrostly o 24 procent. Zhruba o 27 procent se zvýšil kurz akcií kupované firmy, který se tak dostal těsně k nabízené ceně.