Nejvíce rostly příjmy z reklamy ve vyhledávání, tedy z reklamního systému Sklik. Ten tvoří 30 procent celkových tržeb společnosti. Po čtvrtinovém podílu se na tržbách podílejí příjmy z bannerové display reklamy na službách, jako jsou Novinky.cz nebo Super.cz, a na oborových inzertních serverech Sreality.cz, Sauto.cz nebo Zboží.cz. Příjmy z katalogového serveru Firmy.cz loni stagnovaly a měly podíl 20 procent.
Příjmy z nově zaváděné mobilní reklamy a videoreklamy se loni pohybovaly kolem 40 milionů Kč.
"Pro rok 2013 očekáváme asi pětiprocentní meziroční růst tržeb. Tento nárůst budeme opět investovat do rozvoje firmy. Nové produkty a služby jsou naší hlavní oblastí investic. Vedle nich se věnujeme i optimalizacím našich dlouhodobých nákladů, třeba budování vlastního datového centra," uvedl výkonný ředitel Michal Feix s tím, že letošní provozní zisk by měl přesáhnout 900 milionů Kč.
Ještě v červnu chystá Seznam plošnou nabídku behaviorálního cílení reklamy. Její pomocí si mohou inzerenti lépe vybrat cílové publikum, které reklamu uvidí, a to podle toho, jak se o konkrétní oblasti opravdu v daný okamžik reálně zajímají. Firma chce také pokračovat ve vylepšování svých map. Zároveň rozhodla, že se od října sloučí s dceřinou společností Mapy.cz. Důvodem je zjednodušení vnitrofiremní administrativy, například odstranění vzájemné fakturace.
Majoritu 70 procent Seznamu.cz vlastní jeho zakladatel Ivo Lukačovič. Měsíční návštěvnost všech webů Seznamu je 6,1 milionu uživatelů.