Jedničkou se Deichmann stal v roce 2011 s tržním podílem 19 procent, ročně prodává přes tři miliony párů obuvi. Loni dosáhl zisku 192 milionů korun, což je o 16 milionů více než v roce 2011. "Rok byl úspěšný," zhodnotil ekonomický vývoj jednatel Karel Madzia.
Do otevření nových prodejen loni společnost investovala 47 milionů korun. Letos chce otevřít dalších sedm, čímž by se přehoupla přes stovku prodejen. Na konci loňského roku zaměstnávala 572 lidí, což je díky novým pobočkám o 42 více než v roce 2011.
Deichmann-obuv je dceřinou společností německého koncernu Deichmann-Schuhe Service, který vznikl v roce 1913 v německém Essenu. Působí v 29 zemích světa, v Česku od roku 2003. Cílem firmy je stát se největším prodejcem obuvi v celé Evropě.
Tržby a zisk Deichmann-obuv (v tis. Kč) 2012 2011 2010 tržby 1,633.000 1,594.000 1,522.000 zisk 192.000 176.000 219.000
Zdroj: výroční zpráva ve Sbírce listin