"Naše bezplatné televizní aktivity na rozvíjejících se trzích přinesly další čtvrtletí mimořádného růstu," uvedl prezident a generální ředitel podniku Jörgen Madsen Lindemann. "Zejména české aktivity vykázaly vysoké tempo růstu. A podle podílu na reklamním trhu jsme v této zemi byli již druhé čtvrtletí za sebou největším mediálním domem," dodal.
K růstu tržeb v České republice podle firmy přispělo mimo jiné spuštění nového kanálu Prima ZOOM a spolupráce s TV Barrandov při prodeji reklamy. MTG nicméně oznámila, že jí v tuzemsku klesl podíl na sledovanosti v klíčové věkové kategorii 15 až 54 let na trhu komerčních televizí na 35,9 procenta z 39,1 procenta před rokem.
Divize bezplatných televizí v Pobaltí, České republice a Bulharsku ve druhém čtvrtletí zvýšila provozní zisk o 41 procent na 145 milionů SEK. Její tržby stouply o 26 procent na 648 milionů SEK.