Stroje se před lety dostaly do konkurzní podstaty společnosti Charter Air (bývalý Fischer Air). Nárok si však na ně dělala také společnost AMF, a proto se domáhala jejich vyloučení z konkurzní podstaty. Poté, co správce Antonín Janák i přesto letadla prodal, žádal Fischer vyloučení výtěžku dražby ze soupisu majetku v konkurzní podstatě.
Prodejní cena letadel přesáhla dva miliony dolarů (téměř 40 milionů korun), což je zlomek původní hodnoty. Vrchní soud v Praze nakonec v roce 2010 ponechal výtěžek v konkurzní podstatě Charter Air. Nyní musí případ řešit znovu. Nejvyšší soud mu to nařídil kvůli chybnému výkladu sporného paragrafu občanského zákoníku.
NS rozhodl už v květnu bez veřejného jednání, nedávno pak odeslal do Prahy spis a dnes rozsudek zpřístupnil na internetu.
Už od roku 2010 leží u Nejvyššího soudu také další dovolání AMF. Firma neúspěšně žádala od státu 334 milionů korun jako náhradu ušlého nájemného za dvě konkurzem blokovaná letadla.
Oba letouny kvůli složitým soudním sporům stály téměř pět let na Ruzyni. Nakonec v červnu 2010 odletěly do Rumunska, kde si nový majitel objednal generální opravu. Stroje totiž v době odstavení na Ruzyni značně zchátraly.