Facebook se podobně jako jeho konkurenti Google a Yahoo snaží přizpůsobit se rychle se měnícímu prostředí v oblasti mobilních telefonů, kde jsou marže z reklamy obvykle menší. Společnost vytvořila nové mobilní formáty, které mohou směrovat inzerci přímo mezi novinky a další obsah proudící k uživatelům. Podle Sheryl Sandbergové z Facebooku společnost ve druhém kvartálu v tomto takzvaném newsfeedu zvýšila množství i typy reklamy.
Příjmy Facebooku z reklamy v mobilech ve druhém čtvrtletí stouply o 76 procent na 656 milionů USD. Reklama v telefonech se tak na celkových příjmech z reklamy v tomtéž období podílela 41 procenty. V prvním letošním kvartálu byl tento podíl třicetiprocentní.
"Reklamy v současnosti tvoří kolem pěti procent, tedy jednu z 20 zpráv v newsfeedu," uvedl podle agentury Reuters šéf společnosti Mark Zuckerberg.
Celkové tržby ve druhém čtvrtletí stouply o více než 50 procent na 1,813 miliardy USD. Analytici v průzkumu Reuters předpokládali v průměru příjmy ve výši 1,618 miliardy USD. V loňském druhém kvartálu společnost hospodařila s čistou ztrátou 157 milionů dolarů.
Facebook, který soupeří se stále agresivnějšími službami typu WhatsApp, v současnosti denně navštěvuje kolem 700 milionů z celkem 1,15 miliardy uživatelů. Na konci prvního kvartálu to bylo 665 milionů uživatelů.