Hyundai musí těžce bránit dosažené podíly na trzích Jižní Koreje a USA před silnou konkurencí, zejména když její nejprodávanější modely Sonata a Elantra stárnou. Trápí ji navíc potíže s dodávkami, protože korejské odbory odmítly firmě od března do konce května víkendové směny.
Zdrojem síly zůstává Čína, kde loni firma zahájila produkci ve své třetí továrně a uvedla tam místní verzi vozu Elantra. Hyundai na čínském trhu těží z propadu prodeje japonských automobilek, které ztrácejí kvůli sporu Pekingu a Tokia o ostrovy ve Východočínském moři.
Hyundai společně se svou sesterskou společností Kia tvoří pátého největšího producenta automobilů na světě. Firma v listopadu 2008 zahájila sériovou výrobu osobních aut v Nošovicích na Frýdecko-Místecku
Nošovická Hyundai Motor Manufacturing Czech vyrobila za letošní první pololetí zhruba 155.500 aut, což bylo o procento více, než ukládal výrobní plán. Ten pro letošní rok počítá se zachováním loňské produkce zhruba 300.000 vozů.