Publicis a Omnicom vytvoří největší reklamní skupinu světa

28.07.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Paříž/New York 28. července (ČTK) - Francouzská reklamní agentura Publicis se sloučí se svým americkým rivalem Omnicom. Vznikne tak největší reklamní skupina světa s tržní hodnotou přes 35 miliard dolarů (zhruba 683 miliard Kč). Publicis v tiskové zprávě záměr označila za sloučení rovných, z něhož budou mít citelný prospěch také akcionáři.

Každá z firem bude mít ve sloučeném podniku po 50 procentech. Publicis uvedla, že transakce díky synergickému efektu zajistí úspory kolem 500 milionů dolarů. Nově vytvořený podnik bude mít své hlavní kanceláře nadále v Paříži a New Yorku.

Záměr už jednomyslně schválily správní rady obou firem. Proces sloučení by měl být dokončen ještě do konce letošního roku, nejpozději ale v prvním čtvrtletí roku příštího.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK