Gepard Finance potvrzuje svou kvalitu díky značce „FÉR hypotéka“

30.07.2013 | , Gepard Finance
Tiskové zprávy


perex-img Zdroj: Finance.cz

Asociace hypotečních makléřů (AHM) zavádí značku kvality „FÉR hypotéka“. Jejím smyslem je poukázat na úroveň služeb, kterou poskytují členové AHM. Gepard Finance je díky vysoké úrovni svých služeb již od počátku členem Asociace a od nynějška se může honosit značkou „FÉR hypotéka“.

FÉR hypotéka se opírá o tři základní principy: profesionalita, specializace a etika. Hypoteční makléři či poradci členů AHM se musí dle těchto principů věnovat hypotečnímu poradenství na plný úvazek. Dále je kladen důraz na úzkou specializaci na hypoteční produkty. Ty se zprostředkovávají výhradně makléřským stylem. To znamená, že makléři a poradci nabízí produkty všech bank. Klient také může očekávat pomocnou ruku makléře po celou dobu čerpání a splácení úvěru. Co se týče etiky, každý z členů AHM se při vstupu do Asociace zavázal dodržovat Etický kodex AHM. Ten mimo jiné důrazně říká, že zájmy klienta jsou na prvním místě.

Cílem projektu FÉR hypotéky je přimět klienty více přemýšlet o své hypotéce, vyžadovat odbornou způsobilost a profesionální přístup. „Fenomén hypotečních makléřů zažívá boom zejména v posledních letech a díky rychlému růstu hypotečního trhu se výrazně zvýšil i počet osob a subjektů, které hypotéky bankám zprostředkovávají. Kvalita služeb klientům tak může být v současnosti velmi různá,“ uvádí Jan Kruntorád, předseda představenstva Asociace hypotečních makléřů a generální ředitel Gepard Finance. To je ostatně důvod, proč se renomované makléřské společnosti rozhodly prostřednictvím profesní odborné asociace pozitivně působit na další rozvoj hypotečního trhu. „Projekt FÉR hypotéka je tak jen logickým pokračováním dlouhodobé snahy Asociace o nastavení určitých standardů kvality na hypotečním trhu, které současně budou pro klienty dobře čitelné,“ dodává Kruntorád.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy