Tržby plynou Avastu hlavně ze zahraničí, zejména z USA, Francie, Brazílie nebo Ruska. Pětinu příjmů tvoří podíl z reklamy ve spolupráci s Googlem. Většina zákazníků jsou domácnosti, kterým firma nabízí základní verzi softwaru zdarma, vyšší verze jsou pak zpoplatněné. Spoléhá především na klasické počítače.
"Stále máme dost místa pro růst, protože i když trh stagnuje, životnost počítačů se prodlužuje a PC, která jsou v provozu, a potřebují tedy ochranu, stále přibývá," řekl HN předseda představenstva a spolumajitel firmy Eduard Kučera. Pokles trhu s PC se podle něj Avastu dotkne za dva nebo tři roky, do té doby si chce získat pozici na trhu chytrých mobilních telefonů a tabletů.
Bezpečnostní programy Avast Software chrání více než 180 milionů počítačů a mobilních zařízení po celém světě. Firma působí v oboru počítačové bezpečnosti více než 25 let.