Tržby společnosti ve čtvrtletí, které skončilo v červnu, vzrostly o téměř 14 procent na zhruba 6,3 bilionu jenů (asi 1,2 bilionu Kč). Celkový prodej však mírně klesl na 2,2 milionu vozů kvůli slabší poptávce v Asii a v Evropě.
Firma dnes zvýšila odhad provozního zisku na celý finanční rok o téměř osm procent na 1,94 bilionu jenů. Uvedla také, že v tomto kalendářním roce hodlá vyrobit 10,12 milionu vozů, namísto dříve předpokládaných 9,94 milionu.
Toyota loni zvýšila celosvětový prodej o téměř 23 procent na rekordních 9,75 milionu vozů. Vystřídala tak v čele světového trhu svého amerického konkurenta General Motors (GM), jehož prodej vzrostl asi o tři procenta na zhruba 9,3 milionu vozů.
Vedoucí pozici na trhu si Toyota udržela i v letošním prvním pololetí, ačkoli jí prodej meziročně klesl o 1,2 procenta na 4,91 milionu vozů. Toyota automobilku GM v čele světového prodeje aut poprvé vystřídala už v roce 2008. General Motors byl do té doby světovým lídrem trhu zhruba 70 let.
V roce 2011 získal tento americký výrobce prvenství dočasně zpět, ovšem hlavně kvůli problémům Toyoty v důsledku ničivého zemětřesení v Japonsku a kvůli masivnímu stahování jejích aut do servisů.