Kvůli obavám ze silného postavení na některých trasách aerolinky nabídly i další ústupky, zvláště na trase mezi Londýnem a Filadelfií. Mimo jiné podle komise podepíšou zvláštní smlouvy s novými konkurenty.
Firmy fúzi oznámily v únoru a očekávají, že celý proces bude završen do konce září. Fúzi a plán restrukturalizace musí ještě schválit konkurzní soud, protože AMR, což je mateřská společnost American Airlines, požádala v listopadu 2011 o ochranu před věřiteli.
Fúzí také ještě zkoumá americké ministerstvo spravedlnosti, a to kvůli stížnostem, že spojení by mohlo omezit konkurenci a zvýšit ceny. Podobné stížnosti se ale objevily i po oznámení fúze společností Delta a Northwest v roce 2008, United a Continental v roce 2010 a Southwest a AirTran v roce 2011. Antimonopolní úřad však ve všech těchto případech fúzi schválil.
Nová společnost se má jmenovat American Airlines Group. Nově vzniklá skupina bude největší na světě podle počtu přepravených cestujících. Bude vlastnit více než 900 letadel a zaměstnávat asi 95.000 lidí. Po dokončení fúze budou mít na leteckém trhu v USA čtyři největší aerolinky podíl více než 80 procent.