Tržby firmy za tři měsíce do konce června stouply o 17,9 procenta na 1,18 miliardy USD. Objem prodeje se díky akvizici zvýšil o více než pětinu.
Molson Coors loni v červnu dokončila převzetí společnosti StarBev za 2,7 miliardy eur (70 miliard Kč). StarBev provozovala devět pivovarů ve střední a východní Evropě; kromě Pivovarů Staropramen pivovary v Bulharsku, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku a Srbsku.
Prezident a generální ředitel Peter Swinburn v prohlášení upozornil, že firmě se podařilo dosáhnout silných výsledků navzdory slabé spotřebitelské poptávce a špatnému počasí na všech trzích, na kterých působí. Většina hlavních značek zlepšila nebo alespoň udržela svůj podíl na trzích. Firma očekává slabší poptávku i po zbývající část roku a plánuje utratit více peněz za podporu prodeje, jako marketing a inovace.
Společnost rovněž v prohlášení zaslaném ČTK uvedla, že očištěný zisk před zdaněním v Evropě stoupl o 14,4 procenta na 82,4 milionu USD, hlavně díky úsporám a zvýšení cen. Objem prodeje však klesl o dvě procenta kvůli špatnému počasí, včetně červnových povodní v České republice.
Molson Coors je podle objemu produkce sedmým největším pivovarem na světě. Mezi jeho značky patří Coors Light, Molson Canadian, Blue Moon a Carling.