Podnik se má oficiálně přejmenovat 29. srpna. Jako nová společnost se chce poprvé představit na mezinárodním kongresu vysílacích společností v Amsterodamu, který se uskuteční v září.
Podle reorganizačního plánu současní akcionáři společnosti dostanou za každou akcii, kterou vlastnili k 5. srpnu, jeden tzv. warrant. Za každý warrant si budou moci koupit akcii Pikselu za cenu 0,205 USD (čtyři Kč). Akcie koupené po 5. srpnu nebude možné za warranty vyměnit k datu, kdy vstoupí v platnost reorganizace, budou zrušeny.
"Piksel se objeví jako zdravá, dynamická společnost s velkou směsicí talentovaných zaměstnanců, významných zákazníků, ziskovým majetkem a dostatečnou likviditou pro provoz a investice," prohlásil Peter Heiland, který je prozatímním generálním ředitelem Pikselu.
KIT digital poskytuje řešení pro správu videí prostřednictvím protokolu IP a má zákazníky ve více než 50 zemích světa. K jejím klientům patří řada předních světových firem, jako je Airbus, The Associated Press, AT&T, BBC, Disney-ABC, HP, Mediaset, Telecom Italia, Vodafone či Volkswagen.
Firma se dostala do problémů loni v listopadu, když její vedení oznámilo, že podnik má vážné chyby v účetnictví a bude muset přepracovat účty od roku 2009. Za chyby je podle správní rady zodpovědný bývalý management v čele se zakladatelem Kaleilem Isazou Tuzmanem, který před tím v dubnu kvůli neshodám s ostatními členy vedení z firmy odešel. Firma pak letos 25. dubna požádala o ochranu před věřiteli a zahájila reorganizaci. Od května čelí insolvenčnímu řízení i v Praze.
Akcie KIT digital byly obchodovány na hlavním trhu pražské burzy a na americkém trhu Nasdaq. Na těchto burzách už se s nimi neobchoduje několik měsíců, v USA se ale akcie dál obchodují na mimoburzovním trhu. V úterý se jejich kurz propad o více než 94 procent na 0,02 USD.
KIT digital má centrálu v New Yorku, kam se přesunula z Prahy.