Tržby Nestlé vzrostly meziročně o 5,3 procenta na 45,2 miliardy švýcarských franků (953 miliard Kč). Očištěný růst tržeb se zpomalil na 4,1 procenta z tempa 4,3 procenta v prvním čtvrtletí a nedostál očekávání analytiků, kteří čekali naopak zrychlení růstu na 4,6 procenta. Čistý zisk společnosti se zvýšil o 3,7 procenta na 5,1 miliardy franků, což bylo v souladu s odhady, uvedla agentura Reuters.
Celoroční výhled tržeb majitel značek Nescafé, Maggi nebo KitKat snížil na pět procent z dosavadní předpovědi 5-6 procent. Kromě Evropy zasažené recesí se Nestlé potýká i s nižšími tempy na mladých trzích, kde se růst jejích tržeb v posledních čtvrtletích zpomalil do jednociferných čísel.
Díky podstatnému posílení investic do značek však Nestlé zaznamenala silnější nárůst odbytu své produkce. Firma uvedla, že tento trend by měl pokračovat i ve druhém pololetí.