"Nové modely značky Škoda byly našimi zákazníky na celém světě skvěle přijaty,“ uvedl Werner Eichhorn ze Škody Auto. V západní Evropě se v červenci počet dodávek zvýšil o 4,8 procenta na 26.500 vozů. V Německu to bylo zvýšení o 10,2 procenta na 9600 prodaných aut.
Ve východní Evropě dodala Škoda v červenci zákazníkům více než 10.000 aut, což je o 12,4 procenta méně než loni. V Rusku automobilka prodala v červenci meziročně o 21,8 procenta méně, 6800 vozů.
Ve střední Evropě byl odbyt Škody v červenci 9500 vozů, meziročně o půl procenta méně. V ČR si Škodu koupil zhruba stejný počet zákazníků jako loni, prodalo se více než 4500 aut.
Čína byla v červenci opět nejsilnějším trhem značky, meziroční pokles dodávek činil s prodanými 18.000 vozy 5,5 procenta.
Nejprodávanějšími modely byly v červenci Škoda Octavia, Fabia a Superb. Nejméně se prodávala Škoda Citigo. Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí snížil na 243 milionů eur, tedy zhruba 6,3 miliardy Kč. Loni ve stejném období činil 449 milionů eur. Meziroční propad o 46 procent podle firmy způsobil nižší prodej, nejistá situace na evropských trzích, ale také vývoj směnných kurzů a vysoké náklady na nové produkty. Automobilka letos představila nebo představí osm nových nebo přepracovaných modelů.