Provozní zisk před odečtením mimořádných nákladů v pololetí vzrostl na 1,45 miliardy eur (37,3 miliardy Kč) ve srovnání se stejným obdobím před rokem, oznámila dnes firma. Analytici v průzkumu agentury Reuters počítali s částkou 1,42 miliardy eur. Provozní zisk na rozvíjejících se trzích celkově vzrostl o sedm procent a na celkových příjmech skupiny se nyní podílí z poloviny, uvedla také společnost.
Mezi značky firmy patří kromě Heinekenu, který je nejprodávanějším pivem v Evropě, také Sol, Tiger či Strongbow. Firma působí i v České republice, kde jí patří pivovary Krušovice, Velké Březno a Starobrno.
Na stagnujícím západoevropském trhu má Heineken větší podíl než jeho konkurenti. Společnost také posílila svou přítomnost na rozvíjejících se trzích. V roce 2010 převzala pivovarnický byznys mexické společnosti FEMSA a loni si zajistila plnou kontrolu nad singapurskou pivovarnickou skupinou Asia Pacific Breweries.