„Cílem kampaně je prezentace Generali jako pečující pojišťovny. Péče je přeneseně vyjádřena životními situacemi, které mohou potkat každého z nás,“ vysvětluje Renata Werliková, manažerka marketingu pojišťovny Generali. „Generali s nepředvídatelnými nástrahami života počítá a svým klientům nabízí řešení,“ zdůrazňuje Renata Werliková.
Na vizuálech jsou klíčové tři základní prvky: výmluvný obraz, logo a velký claim. Například: “Pes, který štěká, nekouše. A kdyby ano, je tu pojištění od Generali.“
„Jsme si vědomi, že dovětek může, ale také nemusí příjemce zachytit napoprvé,“ říká ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová. Proto je podle ní umístění větší části vizuálů do měst a obcí tak důležité. „Předpokládáme, že každý z nich uvidí klient více než jednou a nakonec si ho i přes delší text dočte,“ dodává Češpivová.
Upozorňuje také na to, že ne všichni budou kampaň vnímat z jedoucího auta. Někdo ji uvidí v popojíždějící koloně, jiní chodí pěšky, ne všichni řídí a billboardu se mohou více věnovat.