Silnice byla pro dopravu uzavřena od sobotního rána. Auta musela jezdit po objízdných trasách. Zatímco osobní a menší nákladní auta mohla využít objízdných tras přes město, kamiony nad 12 tun směrovalo značení od křižovatky Chanov po silnici 27 směrem na Komořany. "Desítky nákladních aut to ale nerespektovaly," poznamenala Bartošová. Žádné jiné problémy však v souvislosti s uzavřením silnice policie nezaznamenala.
Mosty se bouraly podobně jako na D1. Demoliční práce začaly v sobotu ráno a postupovaly mnohem rychleji, než se původně předpokládalo. Demoliční firma pro jistotu nasadila hned tři stroje. Už v sobotu v podvečer byly obě mostovky dole a kusadla těžkých strojů se zakousla do pilířů. Práce se kvůli nočnímu klidu zastavily, aby znovu pokračovaly dnes ráno.
Most a lávka přes čtyřproudou silnici byly postaveny v polovině 70. let minulého století a jsou hlavním přístupem k nádraží pro pěší i pro městskou hromadnou dopravu. Technický stav mostů byl ale velmi špatný, a provoz na nich musel být proto už loni v listopadu roku omezen. Radnice se z bezpečnostních důvodů rozhodla je zbourat a postavit nové.
Demolice a stavba nových mostů budou stát přes 32 milionů korun, původně přitom projektanti počítali s náklady více než dvojnásobnými. Cena se ale výrazně snížila ve veřejné soutěži, kterou vyhrála Eurovia CS. Firma také výrazně zkrátila dodací lhůty. Nový most by měl stát už na přelomu roku.