Firma přetáhla Mayerovou svému konkurentovi Google, aby ukončila období ztráty pozic na trhu a pokusila se o návrat ke staré slávě. Právě aktivní kroky, jimiž se Mayerová od svého nástupu snaží rozšířit záběr uživatelů, a připravit tím podmínky pro růst příjmů z reklamy, vedou k prudkému růstu akcií Yahoo.
Navzdory zvýšení počtu uživatelů a provozu na síti se firmě stále nedaří posílit tržby z internetové reklamy, tedy hlavního zdroje jejích příjmů. Kontrastuje to se silným růstem příjmů u jejích konkurentů Google a Facebook. Mayerová upozornila, že její strategie bude přinášet výsledky postupně během tří let.
Společnost Yahoo minulý týden představila své nové logo jako součást změn, kterými firma za nového vedení prochází. Podnik za poslední rok nakoupil desítky malých, nově vzniklých internetových firem, zaměřených hlavně na služby a technologie pro chytré telefony a tablety.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence. Analytici většinou poukazují na to, že firma v minulých letech zaspala a nedokázala včas reagovat na pokles příjmů z reklamy.