"V České republice vidíme potenciál šesti až deseti nových prodejen ročně. To představuje investice okolo 6,8 milionu korun na nově otevřenou prodejnu," uvedl jednatel firmy Karel Madzia. Deichmann prodal loni v ČR 3,28 milionu párů bot.
Deichmann plánuje v ČR také spustit internetový obchod. "Vycházíme z toho, že by se tak mohlo stát začátkem roku 2014," dodal Madzia. Orientaci na český trh podle něj podtrhuje i skutečnost, že firma až 15 procent sortimentu vytváří speciálně pro Česko.
"Zákazníci jsou citliví na cenu a orientují se podle nejlepšího poměru ceny a kvality, zvláště v současné hospodářské krizi. Patrně nejvíce klesají výdaje za elegantní business oblečení, nejméně za obuv," uvedl předseda správní rady společnosti Heinrich Deichmann.
Řetězec Deichmann otevřel v ČR první prodejnu v roce 2003, v současnosti zaměstnává v Česku 677 pracovníků.