Zisk na akcii činil 54 centů, o čtyři centy víc než ve stejném období loni. Bez započtení mimořádných položek činil zisk na akcii 53 centů. Podobný výsledek odhadovali i analytici v průzkumu agentury Reuters.
Tržby společnosti se ale snížily o tři procenta na 12,03 miliardy dolarů. Společnosti uškodily strukturální změny a nepříznivý pohyb směnných kurzů, napsala agentura AP.
Coca-Cola vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří například značky Fanta, Sprite, Powerade a Minute Maid. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.
Ve třetím čtvrtletí se společnosti dařilo v rozvíjejících se ekonomikách, například v Indii stoupl prodej nápojů stejnojmenné značky o 22 procent. V Evropě jí ale odbyt klesl o procento. Firma se snaží zvýšit prodej limonád Coca-Cola také na domácím trhu a zavádí menší plechovky a lahve, které by měly lépe odpovídat změnám životního stylu. V celé Severní Americe prodej sycených nápojů zůstal ve třetím kvartálu beze změn, u nesycených nápojů jako čaje nebo džusy ale vzrostl o pět procent.