"Neznamená to, že máme v plánu získat na slovenském trhu majoritu ve vyhledávání. Chceme tam nasazovat věci jako první a chceme uživatelům nabídnout alternativu ke Googlu," řekl Zima.
Česko je jednou ze čtyř zemí na světě, kde není dominantní vyhledávač Google. Dalšími jsou Rusko, Čína a Korea. Podle Zimy se Google na českém trhu extrémně snaží a nasazuje v ČR služby v první vlně a bude zajímavé, zda se americká firma stejně zaměří i na slovenský trh, kde mu přibude silný konkurent.
Firma zároveň výrazně změnila vzhled svého vyhledávače. Nově bude zobrazovat velké náhledy stránek ve výsledcích vyhledávání v matici a nikoliv pod sebou, jako dosud. Podobně maticové zobrazení již Seznam používá například u Sbazaru a dalších služeb. Vyhledávač bude ode dneška dostupný pro mobilní zařízení. Seznam zároveň pro mobily vytvořil vlastní prohlížeč, který je dostupný pro zařízení s Androidem a chystá se i pro iOS.