"Značka King Oscar je na světových trzích více než sto let symbolem kvalitních potravin. Zákazníci si ji oblíbili také v České republice, kde působí od roku 1999. Výrobky této královské značky vhodně doplňují naše portfolio," uvedl dnes v tiskové zprávě generální ředitel Hamé Martin Štrupl.
Podle manažera značky King Oscar Radka Hovorky se díky Hamé její výrobky dostanou snadněji ke spotřebitelům. "Věřím, že Hamé nám v tomto ohledu výrazně pomůže," přiblížil Hovorka.
Výrobky King Oscar získaly pojmenování v roce 1902, kdy tehdejší norský a švédský král Oscar II. spojil své jméno a portrét právě s touto značkou. King Oscar je v České republice partnerem environmentálního projektu Návrat lososů, jehož cílem je navrácení lososí populace do českých řek.
Portfolio produktů King Oscar se dlouhodobě rozšiřuje. Z původních dvou produktů v roce 1999 nabízí dnes King Oscar 13 produktů - sardinky s různými příchutěmi, divokého aljašského lososa nebo rybí a sledí filety. Další důležitou položkou jsou tresčí játra, která jsou lovena v čistých vodách u severního pobřeží Norska.
Společnost Hamé se zabývá se výrobou trvanlivých a chlazených potravin. V současnosti vlastní sedm výrobních závodů v republice a dva v zahraničí, v Rusku a Rumunsku. V pololetí Hamé zvýšilo tržby o procento na 2,41 miliardy korun. Firma také letos koupila belgického výrobce masných produktů Mortier, který vyrábí hlavně paštiky.