Při konstantních směnných kurzech celkové tržby skupiny vzrostly o devět procent. Generální ředitel Jörgen Madsen Lindemann ve výsledkové zprávě upozornil, že ve třetím čtvrtletí bývají sezonně nejslabší příjmy z reklamy. Firmě se však podařilo tržby zvýšit, a to již čtvrté čtvrtletí za sebou. Ve všech pěti segmentech pak firma zaznamenala poprvé od začátku roku 2011 mezičtvrtletní nárůst tržeb v místních měnách.
K růstu tržeb v České republice přispěl kanál Prima ZOOM a spolupráce při prodeji reklamy s TV Barrandov. Podíl na sledovanosti ve věkové kategorii 15 až 54 let na trhu komerčních televizí se však snížil na 36 procent z loňských 40,4 procenta. Může za to hlavně pokles podílu hlavního kanálu Prima Family.
Divize bezplatných televizí v Pobaltí, České republice a Bulharsku ve třetím čtvrtletí snížila provozní ztrátu na 34 milionů SEK z loňských 48 milionů SEK. Tržby divize vzrostly o 23,8 procenta na 457 milionů SEK.