Výsledky překonaly odhady analytiků dotazovaných agenturou Thomson Reuters, kteří čekali v průměru zisk 2,17 bilionu wonů. Provozní zisk činil dva biliony wonů a příjmy 20,8 bilionu wonů.
Hyundai býval hvězdou automobilového průmyslu, v poslední době však ztrácí lesk. Jeho podíl na automobilovém trhu v USA stagnuje, hlavně kvůli slabému jenu, který zvýšil zájem o vozy japonských konkurentů automobilky. Na jihokorejském trhu pak roste obliba modelů BMW a Volkswagen.
Hyundai je největší automobilkou v Jižní Koreji a spolu se sesterskou společností Kia Motors tvoří pátého největšího výrobce aut na světě. Akcie firmy za poslední tři měsíce zpevnily o 16 procent díky naději, že její hospodaření podpoří nové modely Genesis a Sonata.
Hyundai v listopadu 2008 oficiálně zahájil sériovou výrobu osobních automobilů v Nošovicích na Frýdecko-Místecku. Letos plánuje automobilka v tomto závodě vyrobit zhruba 300.000 vozů, což je plná kapacita. Loni nošovická automobilka vyrobila 303.035 vozů a její zisk stoupl na více než dvojnásobek z 2,9 miliardy na 7,01 miliardy Kč.